*TANHA*

خدایا طوری زنده نگاهم دار که دلی از زنده بودنم نشکند

*TANHA*

خدایا طوری زنده نگاهم دار که دلی از زنده بودنم نشکند

(اللهم عجل لولیک الفرج)

 

تفعل زدم نیمه ی شب به قرآن / کتابی که از وحی شیرازه دارد

برای دلم آیه ی صبر آمد / ولی نازنین ،صبر ، اندازه دارد . . .

(اللهم عجل لولیک الفرج)

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 16 تیر 1391 ساعت 17:59 http://ro0oz.blogsky .com

به به عزیز دل....خوشحالم که با وبلاگتون راه افتاده اونم در چه روز بزرگی...عیدتون مبارک...انشاالله بازم ببینمت عزیز

ممنون از لطفت عزیزم
عیدتوهم مبارک
حتما

2x جمعه 16 تیر 1391 ساعت 21:40

زندگی همچون بادکنی است در دستان کودکی، که همیشه ترس از ترکیدن آن لذت داشتنش را از بین میبرد

tanhatarin asheq چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 18:35 http://zemzemeyeeshq.blogfa.com

صبر من لبریز شدم از جام وجودم
شدم آن عاشق دیوانه که بودم............
بعد از این نقطه چین هزاران حرف باقیست ...اما...

.............
حرفهای پشت اینارو چه جوری میتونم بخونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد